Telefono dalys

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip sužinoti, kokios dalies reikia mano telefonui?
Svarbiausia žinoti tikslų telefono modelį (pvz., Samsung Galaxy S21 SM-G991B). Modelio numerį rasite Nustatymuose > Apie telefoną arba ant dėžutės. Jei nesate tikri – atsiųskite nuotrauką ar sugadintą dalį, padėsime identifikuoti.
Kuo skiriasi originalios ir aftermarket dalys?
Originalios (OEM) dalys gaminamos telefono gamintojo arba jo partnerių – jos garantuoja 100% suderinamumą ir kokybę. Aftermarket dalys gaminamos trečiųjų šalių – jos pigesnės, bet kokybė gali skirtis. Siūlome OEM kokybės dalys su gera kaina ir kokybės santykiu.
Ar galiu pats pasikeisti telefono ekraną?
Techniškai – taip, bet reikalingi specialūs įrankiai ir patirtis. Neteisingai keičiant galima pažeisti šleifelius, Face ID, pirštų atspaudų skaitytuvą. Rekomenduojame kreiptis į profesionalus arba bent jau turėti patirties. Pirmą kartą keičiantiems patariame pradėti nuo paprastesnio modelio.
Kiek kainuoja telefono ekrano keitimas?
Kaina priklauso nuo telefono modelio ir ekrano tipo (LCD ar OLED). Naujesnių flagmanų su OLED ekranais keitimas brangesnis. Siūlome kokybiškus ekranus su montavimo paslauga arba tik dalis jei norite keisti patys.
Kaip suprasti, kad reikia keisti bateriją?
Pagrindiniai požymiai: telefonas greitai išsikrauna (nelaiko ir pusės dienos), netikėtai išsijungia esant 20-30% įkrovos, baterija 'išpampusi' (ekranas arba nugarėlė išlinkusi). Baterijos tarnavimo laikas ~2-3 metai arba 500 įkrovimo ciklų.

Ieškote telefono dalys? Čia rasite platų pasirinkimą kokybiškų produktų. Pasirinkite norimą kategoriją.

Krepšelis

Prekė pridėta į krepšelį

Prekės kodas:

Kiekis: 1

Eiti į krepšelį

Ši svetainė naudoja slapukus, kad pagerintų jūsų naršymo patirtį ir analizuotų svetainės lankomumą. Privatumo politika